Regulamin – KoreanGlowCosmetics

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.koreanglowcosmetics.com.pl


Sklep internetowy z Koreańskimi kosmetykami jest prowadzony na terenie Wielkiej Brytanii.  Działający pod adresem www.koreanglowcosmtics.com.pl, sprzedający sprzedaje produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu poprzez Internet, tj. na odległość, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

Zamówienie

Każde zamówienie stanowi kompozycja 5 RÓŻNYCH produktów Z KROKÓW KOREAŃSKIEJ PIELĘGNACJI oraz woreczka kosmetyczki. Zamówienia niepełne nie będą realizowane. Można mieszać produkty oraz podwajać ich ilość.

  • PAMIĘTAJ, PRODUKTY NIE MOGĄ SIĘ Powtarzać każdy produkt musi być inny, wybrany z kategorii 10 kroków, np. wybieram: demakijaż – NATURE REPUBLIC chusteczki oraz LANEIGE – woda oczyszczającą.
  • PRODUKTY Z TEJ SAMEJ KATEGORI MOGĄ ZNALEŻĆ SIĘ W ZESTAWIE np. wybieram SERUM jadu pszczelego oraz aktywujące.
  • MASKI w płachcie/POD OCZY TYLKO JEDNA od każdego producenta DR+JART, SNP, SNP BIO CELL, NATURE REPUBLIC może znaleźć się w zestawie.
  • Sklep umożliwia zakup pojedynczych produktów poza zestawem.

Cena zestawu 5 produktów : 64.99zl (zawiera VAT) Cena pojedynczych produktów od 7.90zł – 29.99zł (zawiera VAT)

Składanie Zamówienia

– W wyjątkowych przypadkach Sprzedawca dopuszcza złożenie Zamówienia także elektronicznie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Klient jest zobowiązany podać pełny i prawidłowy adres niezbędny do właściwej realizacji zamówienia.

Zawarcie umowy sprzedaży produktów, których dotyczy Zamówienie, następuje z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, tj. złożenia oświadczenia przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia Klienta. Sprzedawca poinformuje Kupującego o przyjęciu Zamówienia drogą elektroniczną. Przyjęcie zamówienia powinno nastąpić w terminie 24 godzin roboczych od dnia potwierdzenia złożenia zamówienia, a w przypadku, gdy Klient wybrał płatność elektroniczną z góry — w terminie 24 godzin roboczych od dokonania zapłaty. Brak informacji od Sprzedawcy w tym terminie nie oznacza przyjęcia Zamówienia. Sprzedawca może w każdym wypadku odmówić przyjęcia Zamówienia lub przedłużyć termin przyjęcia Zamówienia, o którym mowa wyżej (w szczególności, gdy Sprzedawca musi zweryfikować dostępność produktów).
Jeżeli tylko część produktów, których dotyczy Zamówienie, jest dostępna, Sprzedawca zawiadomi Kupującego o tym, że może przyjąć Zamówienie tylko co do części. W takim wypadku Kupujący winien w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia wskazać Sprzedawcy, czy wycofuje Zamówienie w całości czy też tylko co do części dotyczących niedostępnych produktów. W braku zawiadomienia w terminie 3 dni uważa się, że Kupujący wycofał Zamówienie w całości.

W przypadku, gdy Sprzedawca odmówi przyjęcia Zamówienia, umowa sprzedaży nie zostaje zawarta. W przypadku, gdy Klient dokonał płatności z góry, Sprzedawca niezwłocznie zwraca Klientowi wszelkie dokonane przez niego płatności — najpóźniej w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni.

W przypadku, gdy Klient składa Zamówienie, wybierając płatność elektroniczną z góry, a jednocześnie nie dokona zapłaty ceny i innych należności najpóźniej w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia złożenia Zamówienia, Sprzedawca uznaje, że Klient zrezygnował z Zamówienia. W takim przypadku Zamówienie jest niezwłocznie usuwane/anulowane, a Sprzedawca nie ma obowiązku jego przyjmowania.

Przyjmowanie i realizacja Zamówień

Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego złożenia oraz potwierdzenie płatności, w formie wiadomości e-mail przesyłanej na adres podany przez Klienta.
Jeśli Sprzedawca przyjął Zamówienie i umowa sprzedaży została zawarta, rozpoczyna się realizacja Zamówienia:
a) w przypadku Zamówień płatnych przelewem elektronicznym/ przelew/BLIK/PayPal – w chwili zaksięgowania przelewu opłacającego Zamówienie na koncie Sprzedawcy,
b) w przypadku Zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem) – tego samego lub kolejnego dnia roboczego (w zależności od czasu przyjęcia Zamówienia) od przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.

Zmiany w Zamówieniu Anulowanie Zamówienia.

Klient może wprowadzić zmiany w Zamówieniu lub zgłosić chęć jego anulowania do momentu jego przyjęcia przez Sprzedawcę (czyli do momentu zawarcia umowy sprzedaży).
Modyfikacje w Zamówieniach, które są przekazywane przez Klienta e-mailem (w szczególności dotyczące zmiany adresu Klienta lub adresu dostawy, a także zawierające polecenia zwrotu nadpłaty), będą uwzględniane wyłącznie w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail wpisanego w Zamówieniu lub przypisanego do Konta Klienta.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dodatkowej weryfikacji tożsamości Klienta w przypadku powzięcia wątpliwości czy modyfikację Zamówienia zgłosiła osoba uprawniona.

ZWROTY:

FIRMA NIE przyjmuje zwrotów produktów po dokonaniu zakupu

Rachunek – dowód zakupu

Do każdego Zamówienia dołączany jest dowód zakupu.
Rachunek jest dołączany do przesyłki oraz dostępny na koncie Klienta.

Czas realizacji zamówienia: Czas realizacji Zamówienia + czas dostawy

Realizacja zamówienia po dokonaniu wpłaty
1-2 dni roboczych (długość czasu dostawy zależy od przewoźnika).

PŁATNOŚĆ:

Operator – Stripe
Operator PayPal – umożliwia płatność bez posiadania konta
Gotówka – przy odbiorze własnym
Przelew bankowy: UK/POLSKA

PRZESYŁKA:

INPOST
12.99PLN – Paczkomat
14.99PLN – Kurier
22zl PLN – za pobraniem

DARMOWA WYSYLKA: przy zakupach za 195 PLN (3 zestawy)

DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE GORLIC ( woj. małopolskie)

KOD RABATOWY:

Wszystkie kody rabatowe można wpisać na stronie Twój Koszyk.
Rabaty nie łączą się. Z rabatu można skorzystać jeden raz. (Rabat można użyć jeden raz)

Niniejszy Regulamin obowiązuje od Listopada 2020

KONTAKT

Korean Glow
Tel. 518 999 238
Pon – Sob 8.00-18.00
e-mail: info@koreanglowcosmetics.com.pl